معرفی برند بوش | BOSCH

تاریخچه:

                برای نسل‌ها، لوازم خانگی بوش زندگی را برای شما کمی آسان‌تر کرده است. ما با ارائه بهترین‌ها در صنعت لوازم خانگی قصد داریم، شما زندگی را با  سرعت بیشتری تجربه کنید. هدف ما در تولید لوازم خانگی، افزایش سرعت در زندگی و بهبود کیفیت زندگی شماست.

  • ما نمی‌توانیم زندگی شما را از روزمرگی درآوریم اما می توانیم آن را برای شما راحت‌تر سازیم. نام تجاری بوش، بعنوان برند شماره یک لوازم خانگی اروپا، همیشه با ارائه بهترین های لوازم خانگی قصد دارد همیشه در اوج مطلق عملکرد و با داشتن نشان کیفیت غیرقابل مقایسه از سایر رقبا، کمال فنی، نهایت اطمینان برای مشتریان به همراه بیاورد.

****برای خرید محصولات بوش کلیک کنید*****

 

 

از این پس، بهترین قهوه توسط بوش در خانه شما سرو خواهد شد

در حال حاضر شما دیگر مجبور به رفتن به یک کافی شاپ جهت لذت بردن از یک اسپرسو واقعا خوب نخواهید بود.

با دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک شما می‌توانید لذت نوشیدن یک استکان قهوه اسپرسو یا کاپوچینو را با راحتی کامل در خانه تجربه کنید.

 

 

بوش محافظ طبیعت

در سال 1990 جهان به طور فزاینده‌ای نیاز خود را جهت حفاظت از محیط زیست احساس کرد و کمپانی بوش برای این منظور با تعیین استانداردهای تولید در کشور آلمان- یونان و اسپانیا خط تولید یخچال فریزرهای خود را به خط تولیدهای جدید بصورت کاملا عاری از CFC و FC تبدیل نمود.

 

 

با یخچال و فریزر بوش

از این پس میوه‌ها و سبزیجات برای زمان بیشتری تر و تازه باقی می مانند.

از سال 1989 با یکی دیگر از نوآوری‌های بوش در بازار، تکنولوژی چیلر یا فن‌آوری سرمای صفر درجه سانتی گراد.

زیبایی با یک طراحی کلاسیک امروزی

یخچال فریزرهای بوش نه تنها در استفاده معقول از فضای یخچال و فریزر به عنوان یک استاندارد بلکه حتی در طراحی مدل SLIM LINE خود نیز دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد. طراحی کلاسیک در بسیاری لوازم خانگی امروز یافت می شود اما بوش علاوه بر طراحی، آنها را به جدیدترین و بروزترین تکنولوژی مجهز نمود.

اولین یخچال فریز برقی از کمپانی بوش در سال 1933

بوش اولین لوازم خانگی خود را در آلمان به معرض دید عموم قرار داد. تولید اولین یخچال برقی از کمپانی بوش  دارای گنجایش 60 لیتر بود.

 

 

 

یک دستگاه با بسیاری از امکانات

بوش در حال حاضر با ساخت یک دستگاه که طیف گسترده‌ای از کارهای آشپزخانه شما را در یک دستگاه خلاصه کرده است.

اجاق گاز مایکروویو یکپارچه و فر چند منظوره با تکنولوژی خود تمیزکن توسط بوش تولید شد.

از صفر تا آماده شدن فقط در چند دقیقه

در دهه 70 همه چیز باید سریعتر صورت می گرفت از سال 1973 به بعد با تولید اجاق ماکروویو برای اولین بار پشتیبانی خود را به بانوانی که بیرون از خانه کار می کردند ثابت کردیم و البته برای راحتی سایر اعضای خانواده.

 

 

 

بوش و لوازم خانگی کوچک

فن خشک کن، مسواک برقی، جاروبرقی و خیلی محصولات دیگر کالاهایی بودند که کمپانی بوش در دهه 70 برای آسان ساختن زندگی به ارمغان آورد. دیگر حتی تخم مرغ آب پز برای صبحانه هم به راحتی با اولین تخم مرغ پز با مارک بوش در سال 1970 فراهم شد.

 

 

از این پس شستن ظرف‌ها با دست به تاریخ پیوست

در دهه شصت دیگر کار کردن زنان در بیرون از خانه غیر معمول نبود، بوش با تولید اولین ماشین ظرفشویی کار کردن در خانه را برای آنها آسان‌تر کرد. دوران زحمت شستشوی ظرف با دست به پایان رسید این عمل باعث صرفه‌جویی در زمان نیروی کار و آب است و همیشه به نتایج درخشانی خواهید رسید.

 

 

 

کار با دقت بالا با سیستم هوشمند استفاده از مواد شوینده

شرکت بوش به طور مداوم، قصد بهبود محصولات خود را دارد. از آنجا که اندازه‌گیری مواد شوینده توسط دست از هر 10 مورد 9 مورد به صورت اشتباه اندازه‌گیری می‌شود با تولید ماشین لباسشویی جدید بوش این اندازه‌گیری را برای شما آسان کرده‌.

فن آوری جدید I-DOS مواد شوینده مایع را به صورت خودکار با توجه به نوع و مقدار لباس‌ها به فرآیند شستشو می‌افزاید. این اندازه‌گیری دقیق هم مصرف مواد شوینده را کاهش می‌دهد و هم کیفیت لباس‌های شسته شده شما را بالا برده و از همه مهم‌تر دوستدار محیط زیست می‌باشد.

 

ماشین لباسشویی و خشک کن هر دو در یک دستگاه

در دهه هفتاد با تولید این دستگاه کلیه فرآیند شستشو و خشک کردن برای کلیه البسه از ابتدا تا انتهای شستشو فقط با انتخاب یک برنامه بدون توقف میسر گردید.

شستشو، خشک کردن و آبکشی کاملا بصورت اتوماتیک

اولین ماشین لباسشویی بوش که به تولید سری در سال 1958 درآمد.

 

 

اولین ماشین آشپزخانه

بیشتر و بیشتر لوازم الکتریکی در حال حرکت به سمت مدرن شدن می‌روند.

بوش در حال حاضر با ارائه اولین ماشین آشپزخانه در بازار به نام ” Neuzeit I  ” که به زبان آلمانی یعنی ” دستگاه مدرن من” که می تواند کارهایی از قبیل هم زدن، مخلوط کردن، خردکردن، ورقه کردن، پوره کردن، آسیاب کردن، رنده کردن را انجام دهد باعث شد تا بسیاری از وظایف زنان در آشپزخانه را آسان کند و باعث سهولت در آشپزی و پخت و پز گردید.

 

****برای خرید محصولات بوش کلیک کنید*****

 

بوش و تکنولوژی سبز

این علامت نشان دهنده تمرکز برند بوش بر روی صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در عین داشتن عملکردی عالی بر پایه تکنولوژی‌های جدید می‌باشد و تمام محصولات تولیدی بوش با هدف کاهش تاثیرات منفی بر محیط زیست ساخته شده‌اند. به عنوان مثال در ظرفشویی های active water به طور همزمان مصرف آب و برق را در مقایسه با مدل‌های قبلی به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش داده‌ایم. در مدل‌های خشک کن نیز ما میزان مصرف را نسبت به مدل‌های قبلی 55 درصد کاهش داده‌ایم. یخچال و فریزرهای بوش نیز با داشتن 5/2 ستاره در میان مدل‌های هم سطح خود در زمره کم مصرف‌ترین محصولات موجود در بازار می‌باشند. بهتر است بدانید بیش از 40 درصد فعالیت‌های جدید شرکت بوش، مربوط به کاهش مصرف انرژی در دستگاه‌ها می‌باشد.

 

 

پیشرو در مصرف انرژی

لوازم خانگی بوش رکورد‌دار ثبت استانداردهای جدید در مصرف انرژی می‌باشند. با بوش تا 50 % در مصرف برق و 70 % در مصرف آب صرفه‌جویی کنید. بوش همیشه مسئولیت و انگیزه مضاعفی برای گسترش لوازم خانگی کم مصرف داشته است. تکنولوژی سبز راهنمای بهبود زندگی امروز و آینده است. محصولات ما با احترام و حساسیت کامل و حفظ منابع طبیعی پیرامونمان طراحی شده و هر روز کم مصرف تر از دیروز به بازار عرضه می‌شوند. شاید اشاره به این نکته که بوش در 2 سال متمادی موفق به دریافت نشان ENERGY STAR گردیده کافی باشد، اما بوش همیشه به فکر به دست آوردن رکوردهای برتر در مصرف انرژی است. از چندین سال گذشته تا کنون میزان مصرف در دستگاه‌های مختلف حدود 147 درصد کاهش داشته است. ما تنها برندی هستیم که نشان ENERGY STAR را در تمام ظرفشویی ها، یخچال و فریزر و لباسشویی‌های خود به یدک می‌کشیم. آنچه حتمی است این است که در آینده نیز همچنان به دنبال کسب استاندارد و نشان‌های بیشتری خواهیم بود.

 

 

اولین برند آلمانی برند جایزه ثابت و پایداری در کیفیت

SUSTAINABILITY AWARD

این جایزه به شرکت‌هایی اهدا می‌شود که موفقیت‌های اقتصادیشان را با احساس مسئولیت نسبت به جامعه و محافظت از منابع طبیعی به صورت مثال زدنی ترکیب کرده باشند. بیش از 350 شرکت در این رقابت حضور داشته و از میان آنها می توان به اوسرام، هنکل و فولکس واگن اشاره کرد.

 

 

تست کیفیت ECARF

با کمک این برنامه، محصولاتی که دارای این نشان می‌باشند اثرات گرده گلها، ذرات آلرژی‌زای مو و بدن حیوانات و عوامل دیگری مانند ذرات مواد شوینده را تا 99.99 % از بین ببرند.

 

 

****برای خرید محصولات بوش کلیک کنید*****