شستشوی ظروف بزرگ در ماشین ظرفشویی - Intensive Zone
شستشوی ظروف بزرگ در ماشین ظرفشویی – Intensive Zone

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ابزارآلات و دستگاه‌هایی به کمک بشر آمده‌اند تا با آسان کردن کارها زندگی را لذت بخش‌تر کنند. با زیاد شدن مشغله افراد، زمان کم‌تری برای انجام کارها وجود دارد. یکی از این دستگاه‌های ضروری و پرکاربرد در آشپزخانه‌ها ماشین‌ظرفشویی است. این تکنولوژی با ورود خود، علاوه‌بر شستشوی بی‌عیب و نقص ظروف، افراد را از شستشو و تماس مستقیم دست با مواد شوینده و آسیب‌های آن معاف کرده است.

تکنولوژی ماشین‌‌های ظرفشویی از طریق شرکت بوش وارد بازار شده‌اند و شرکت‌های دیگر نیز به دنبال آن این دستگاه کاربردی را تولید و وارد بازار کردند. روز به روز قابلیت‌های جدیدی با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان به این دستگاه افزوده شده است. یک ماشین ظرفشویی دارای تعدادی برنامه اصلی شستشو و تعدادی برنامه ویژه است که با توجه به نوع و میزان کثیفی ظروف، برنامه یا برنامه‌های مورد نیاز را انتخاب می‌کنیم تا دستگاه کار خود را با توجه به برنامه‌ی انتخابیِ ما آغاز کند. یکی از این برنامه‌های ویژه در ماشین ظرفشویی Intensive Zone است.

نحوه عملکرد Intensive Zone

ماشین‌های ظرفشویی می‌توانند با کیفیت بسیار بالایی بشقاب‌، لیوان و کلیه ظروف ظریف را بشویند. در استفاده از ماشین ظرفشویی این سوال برای مصرف‌کنندگان آن ایجاد می‌شود که آیا ماشین‌ظرفشویی قادر به شستشوی با کیفیت ظروف بزرگی چون قابلمه و تابه است یا خیر؟
شرکت‌های سازنده ماشین‌ظرفشویی برای برطرف کردن نیاز کاربران به منظور شستشوی ظروف بزرگ تکنولوژی ‌Intensive zone را به برنامه‌های ماشین ظرفشویی خود افزوده‌اند تا پس از این بتوان با خیالی آسوده شستشوی تمامی ظروف کوچک و بزرگ را به ماشین ظرفشویی سپرد.

با وجود ویژگی Intensive Zone، قادر خواهید بود همزمان با قرار دادن ظروف کوچک در سبد بالایی، ظرف‌های بزرگ را نیز در سبد پایانی قرار دهید و با انتخاب برنامه مورد نظر برای شستشو و سپس زدن دکمه Intensive zone تمامی ظروف را با بهترین کیفیت در ماشین ظرفشویی بشویید.
نحوه شستشو به این صورت است که با انتخاب گزینه Intensive zone، ظروف در سبد پایینی با فشار آب بیشتر و دمای آب کمی بالاتر شسته می‌شوند. همزمان با شستشوی پر‌فشار در سبد پایینی در سبد بالا ظروف ظریف و شیشه‌ای با ملایمت شسته می‌شوند.

نتیجه گیری:

ماشین‌های ظرفشویی قادر به شستن ظروف بزرگ نیز هستند، با وجود تکنولوژی Intensive Zone می‌توانید با قرار دادن ظرف‌های شیشه‌ای و ظریف، قابلمه و تابه‌های خود را نیز با ماشین ظرفشویی به راحتی بشویید و از شستن آن‌ها با دست رهایی یابید.
بنابراین اگر تصمیم به خرید ماشین ظرفشویی دارید و می‌خواهید شستن تمامی ظرف‌های کوچک و بزرگ خود را به این دستگاه محول کنید حتما به ویژگی Intensive Zone در برنامه‌های ماشین ظرفشویی دقت کنید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی دارای برنامه Intensive Zone می‌توانند به بخش ماشین ظرفشویی  فروشگاه دکه مراجعه کنند.